Ja sóm Ecolíders a Tripadvisor i amb molt bona nota!
24/11/2014
EL MOLÍ DE LA TORRE HA ACONSEGUIT L' ESTAT ECOLÍDER DE TRIPADVISOR!!!
Al mes de Novembre 2014, vam estar acceptats al programa EcoLíderes™ de TripAdvisor®, que ajuda a viatgers de tot el món a plannificar viatges més ecològics, destacant aquells hotels i hostals compromesos amb les pràcticas respetuosas amb el medi ambient.
Els allotjaments EcoLíders de TripAdvisor cumpleixen una sèrie de estàndars desenvolupats per TripAdvisor per una empresa consultora ecològica líder amb la contribució de socis experts. Mentre més EcoPràctiques porti a terme un hotel, més alt serà el seu nivell EcoLíder, que apareix al perfil de l' establiment al lloc de TripAdvisor.
El nostre hotel ha aconseguit el màxim nivell, PLATÍ d' Ecolíders, gràcies a les bones pràctiques realitzades relacionades amb la cura del medi ambient.
Aquesta web utiliza cookies tècniques, de personalització i anàlisi, pròpies i de tercers, per facilitar-li la navegació de forma anònima i analitzar estadístiques de l´ús de la web. Considerem que si continua navegant, accepta el seu ús.