Aprèn a fer la teva farmaciola al Parc de les Olors
09/03/2015
Dissabte 14 - TALLER: FARMACIOLA A BASE DE PREPARATS AMB PLANTES
Vols saber què és un fito extracte? Quines són els mètodes tradicionals d’extracció dels principis actius de les plantes? I les formes d’ús de cada un?
Doncs, no us perdeu la sessió formativa per endinsar-se en el món dels preparats medicinals que ens podem preparar, de forma senzilla a casa nostra per tal d’aprofitar els beneficis de les plantes medicinals. Farem una destil•lació d’oli essencial i elaborarem xarops, tintures, oleomacerats, ungüents, extractes glicòlics... A més de l’experiència, us endureu un dossier de suport i la vostra farmaciola.
Preu taller: 27€. Horari: 9 a 13,30 h Parc de les Olors de Vall de Ros info@parcdelesolors.com; 938656081 / 6675279213 Per a més informació podeu consultar la web : http://www.parcdelesolors.com/act-agenda.html
Aquesta web utiliza cookies tècniques, de personalització i anàlisi, pròpies i de tercers, per facilitar-li la navegació de forma anònima i analitzar estadístiques de l´ús de la web. Considerem que si continua navegant, accepta el seu ús.