Si us agrada el món del motor, apunta't les dates del 4 al 6 de Setembre!
Ja està a les portes generic cialis without prescription d’una altre edició de les 24 Hores Internacionals de Resistència en Ciclomotors de la Vall del Tenes, concretament ja és la XXXVI edició. I un any més, es tanquen les inscripcions amb un gran nombre de participants.
La participació estrangera torna a tenir el seu lloc en aquesta edició, un equip Francès (R’one Racing), dos d’italians (Peperoncino Italian Team 1, Peperoncino Italian Team 2), un neerlandès (Team Holland) i un de portuguès.
Principalment els preferits són l’equip del Talleres Pelayo, Tona Motor Racing Team, Team Honda Vico-Auto Wic Auto, A41 Racing Team, CM Competició i Granja l’Ametlla Yasuni, que es disputaran la victoria juntament amb la resta d’equips.