CA | ES | EN | FR

Comentaris

• Comentari de Montse Munné Porta
    25/11/2014
    Ens ha semblat un hotel fantàstic. Tot ha estat genial: el personal molt amable, el sopar degustació excel·lent, la suite ideal...amb ganes de tornar a fer una escapadeta. Gràcies per total!
  • Comentari de Julià Sempere
    03/07/2014
    Excel·lent. Tranquilitat, tracte incomparable, menjar local ... hi tornaré!
  • Comentari de Oriol
    22/05/2014
    Decidim anar al Molí de la Torre per la seva proximitat al lloc a on vam celebrar el nostre casament. (Can Ribas). Vam agafar la suite. Tot perfecte. Una nit molt relaxant després d´ un día de nervis. Hi ha un silenci absolut, fins dóna pena parlar ja que trenques aquella sensació de pau i tranquil·litat. El tracte tant del personal com de la gerència va ser molt agradable, em sentia com a casa, com si conegués a aquella gent de tota la vida. L´ esmorzar formidable, molt complet. Lo millor era que la suite tenia jacuzzi que evidentement vam fer servir durant una bona estona. Ah y se m´ oblidava, pots menjar al terra, em va donar pena entrar amb sabates. Gràcies a tots
  • Comentari de Marta
    20/05/2014
    Hem tingut la sort de descobrir aquest hotel on hem passat un cap de setmana inoblidable. És un lloc amb molt d’encant i acollidor, on hem pogut gaudir d’un sopar impressionant i d’un tracte personal immillorable. Segur que hi tornarem!!!
  • Comentari de lucia guerrero fuentes
    18/05/2014
    Bona tarde! Hem passat un cap de setmana especial un un petit gran hotel, tot ha sigut fantàstic, el lloc, l´habitació, el sopar, l´esmorzar i sobretot el personal......moltes gràcies!!!!! Tornarem a gaudir d´uns dies amb vosaltres.....!!!!
  • Comentari de Rosa
    09/12/2013
    Tot perfecte: l´hotel, l´habitació (lavabo i llit espectaculars), el tracte humà, el menjar, les vistes... Molt recomanable!
  • Comentari de amalia valera
    18/08/2013
    la veritat es que fa ya un mes enredere, vam tenir el plaer de fer una escapadeta,i puc dir que el tracte va ser bo,el menjar tamb iiiiii el lloc amb va agradar molr tambe,tranquilitat,pau i al vespre a la terraseta........genial.un lloc per recomanar.
  • Comentari de LAS CHICAS DE ORO
    31/03/2013
    Lloc ideal per passar unes vacances en família. Gràcies pel tracte parella, hem estat com a casa! Net, preciós i bon menjar; ¿que més es pot demanar?
  • Comentari de lluis braña carreras
    Hotel familiar i molt agradable, les instal·lacions molt be i el personal molt atent, lúnic inconvenient es que tan el dinar com el sopar es molt repetitiu
  • Comentari de Jordi Mostajo
    13/11/2012
    Reunió de quarantins de Molins de Rei diumenge 11 de novembre 2012 , molt bé atesos per Carles i familia , el dinar estupendo i lestada molt agradable.
  • Comentari de Josep Almagro Bernal
    06/11/2012
    Cap de setmana sorprenent. hotel molt familiar, confortable i tranquil, varem gaudir de bona taula i varem aprofitar per fer excursionisme pels voltants. gracies a la direccio per l´atencio rebuda. fins aviat.
  • Comentari de Maite Barrera Tomas
    25/07/2012
    Vam estar un cap de setmana i la veritat, vam estar de faula, l´hotel molt xulo, tranquil·litat, bon menjar i els propietaris molt macos, tornaria demà mateix.
  • Comentari de Rosa Maria Sardà
    07/06/2012
    Gràcies pel servei que ens vau prestar. Per la nostra part vàrem estar molt tranquils i molt agust a casa vostra, aconsseguint lobjectiu que voliem en la selecció del vostre Hotelet.. Rosa Mª Sardà District Sales Manager Virology Unit Abbott Laboratories
  • Comentari de Ana, Felipe, Paula y Felipe jr.
    21/03/2012
    Arribem a aquest hotel per recomanació d´un amic, i no ens va decebre, al contrari, és molt més bonic que a les fotos. L´hotel en si és una delícia, molt ben decorat, molt confortable i molt net. Però si cap, millor encara és el tracte, ens hem sentit com de casa, amb recomanacions del que podíem fer per la zona amb els nostres dos fills de 7 i 9 anys. Un excel · lent per a aquest hotel i la gent que ens va atendre. Pd: molt bons esmorzars per començar el dia.
  • Comentari de Pilar Xapelli
    08/02/2012
    Un indret perfecte on desconectar i carregar piles. L Hotel es molt bonic on es cuiden molt els petits detalls. El tracte i l atenció es exel•lent i ens vam sentir cuidats com a casa. Un cap de setmana perfecte
  • Comentari de Joan Soteras
    06/02/2012
    Un hotelet preciós, amb un tracte esquisit... Totalment recomanable....
  • Comentari de Josep Sanchez Garcia
    Un lloc perfecte per descansar i relaxar-se, ho recomano he passat un cap de setmana molt agradable.
  • Comentari de Pilar Xapelli
    05/02/2012
    Un lloc perfecte per desconectar, per gaudir i carregar piles!!!!
  • Comentari de Victor Hernandez Escribano
    12/12/2011
    fantástico sitio, todo tranquilidad y amabilidad.....antiguo molino y fábrica perfectamente restaurado......y el sonido del agua del rio Tenes que lo inunda todo..perfecto para descansar y olvidarse de los agobios...desconectando....cerca de sitios fantásticos para pasear por el bosque......
  • Comentari de Rogelio Matute
    Fin de semana de lujo. Suite genial, la comida muy buena y sobretodo el trato muy agradable. Repetiremos seguro!!!
  • Comentari de eduard montserrat
    09/12/2011
    ESTADA DEL 24/11/11 A 26/11/11 DOS DIAS FANTASTICOS, LA ATENCION DE LOS PROPIETARIOS COMO DE LA FAMILIA Y EN CASA, MENU MUY TRABAJADO EN EPOCA DE SETAS COMO EN LA QUE HEMOS ESTADO LA COMPLETO EL PROPIETARIO CON UN BUENA CLASE PRACTICA A LA HORA DE LA CENA, ES UN GRAN CONOCEDOR DE ELLAS, HABITACIONES PERFECTAS Y SILENCIOSAS, VOLVEREMOS , APARTE DE RECOMENDARLO A NUESTROS FAMILIARES, NO PIERDO LA OCASION DE HACERLO A TODOS LOS QUE DESEEN ESTAR BIEN ATENDIDOS, SALUDOS
  • Comentari de Jesus
    24/07/2011
    Un lloc encantador dirigit amb gran cura i professionalitat. Ideal per perdre dels sorolls de la ciutat. Els esmorzars i els menjars un 10, dels més natural i ben preparat. Gràcies per tot.
  • Comentari de Marta i Josep
    28/06/2011
    És un hotel molt recomanable per desconnectar i disfrutar de la tranquilitat de l´entorn. Segurament que hi tornarem.
  • Comentari de Asun i Irene
    07/03/2011
    La nostra estància ha sigut meravellosa; el Carles, la Isabelle, la Merçè i el cuiner ( perdo per no saber el nom), el tracte personal per sobre de tot. Hi tornarem segur.
  • Comentari de msj. Terrassa
    06/03/2011
    Ha estat un cap de setmana fantàstic. Recomanem aquest hotel: molt rústic, familiar i acollidor. A més, hem menjat súper bé. Les habitaciones molt netes. I molt aprop per fer excursions, a sant Miquel de Fai, per exemple.
  • Comentari de manel marin navarro
    07/02/2011
    Un dels millors caps de setmana de la vida. En Carles és un crack, l´hotel una passada, les atencions superlatives, l´entorn magnífic (sobretot els cingles). Tot plegat una experiència altament recomenable.
  • Comentari de francis
    06/02/2011
    no hay desperdicio!!! el hotel un encanto la decoracion muy rustica y a la vez moderna, la terraza muy agradable,las habitaciones muy bien, el trato con el personal del servicio de lo más familiar, los desayunos abundantes y variados , y la comida casera y del pais (payés) tot molt bo, un 10 , repetiremos seguro!!!!
  • Comentari de Alejandro Carabajal
    25/01/2011
    Una muy grata sorpresa tanto en la atencion de todo el personal, como en las comodidades del establecimiento , la gastronomia muy buena, los desayunos muy abundantes y de muy buena calidad, para repetir!!!!
  • Comentari de Isa-Gaspar
    07/01/2011
    Som la Isa i el Gaspar e us invito a que conegueu el poble, la seva cuina i sobre tot el seu personal i entorn ,es increible. Tant es així que a nosaltres dos ens a enamorat i l´hem escogit per celebrar el nostre proper enllaç el mes de juliol. Moltes grácies per tot.
  • Comentari de Carme Ramirez
    15/12/2010
    Realment es un hotel encisador, maravellós, no tinc paraules per descriureu. Familiar??? molt més que aixo, mai m´han tractat amb tant de carinyo com si jo fos un membre més de la seva família, el menjar, ostres super tot super he passat un finde super guaysis, super bé, super relaxat, realment os ho recomano. Carles, Isabel gràcies per tot. Petonets.
  • Comentari de Carol y Jose
    02/12/2010
    Estuvimos alojado del 5 al 7 de noviembre. Si podeis alojaros en la suite,no os decepcionara, las pinturas en las paredes, el jacuzzi, mejor que en las fotos. Asimismo aprovechar para cenar un 10 para ese cocinero, ummmmmmmmm creo que engordamos un par de kilos, por cierto bueniiiiiiisimos els rovellons, para el pica pica, je je. Simplemente el trato a sido exquisito tanto por parte de Carles, su mujer e hijos, el cocinero y su mujer que se encarga de darnos ese abundante y delicioso desayuno, creo que si seguis asín nos veremos durante muchos años. Un saludo y un abrazo muy fuerte, esperamos volver muy pronto (queriamos ir en diciembre pero no nos va a ser posible,)
  • Comentari de Gemma Moya i Vincent Calderero
    23/08/2010
    La veritat és que pensàvem que seria un típic hotel rural, i no ens equivocàvem, habitacions decorades amb un aire rústic, amb bigues vistes i una paret de pedra, la dutxa també amb el terra de pedra... Això si, amb un cuiner magnífic que cuina un lluç a la donostiarra com els àngels!! Si, si, un lluç als peus del Montseny però fresc com si fossim a Calella de Palafrugell... En fi, una estada per recordar i per recomanar (i a un preu més que assequible).
  • Comentari de Jordi Llopart
    29/04/2010
    No em creia que pogues haver-hi un hotel com aquest tant a prop de Barcelona. Felicitats i a reveure!
Aquesta web utiliza cookies tècniques, de personalització i anàlisi, pròpies i de tercers, per facilitar-li la navegació de forma anònima i analitzar estadístiques de l´ús de la web. Considerem que si continua navegant, accepta el seu ús. Més informació | Tancar